Nexus reklám ügynökség

Egy vállalat életében az szokta a legtöbb problémát okozni, hogy nem tartják szem előtt a vásárló, fogyasztó változó igényeit, nem fordítanak megfelelő időt és energiát erre a lépésre, pedig egy jól működő vállalat eléréséhez erre szükség lenne. Ám erre nagyszerű megoldást kínál a Nexus reklám ügynökség, azon belül az Analysis devíziója, mely piackutatást szervez, felméri az igényeket. Az Analysys hét, egymásra épülő fokozatból áll, az első az ismertség és image kutatás, ami azt takarja, hogy kideríti, hogy mennyire ismertek az adott vállalkozás termékei, illetve szolgáltatásai. A második lépés a termékhasználat és vásárlói attitűdök, itt azt próbálják meg felmérni, hogy van-e megfelelő igény az árura, illetve hogy mekkora. A harmadik fokozat az insight-ok és döntési mechanizmusok, azaz, hogy mikor érkezik el az a felismerés a fogyasztóban, hogy kell neki az adott termék. Negyedik a CSR felmérés, ami arra fektet hangsúlyt, hogy kiderítse, hogy társadalmilag milyen képet mutat magáról a cég. Az ötödik lépés az ügyfél elégedettség, azaz hogy tetszik-e az áru a fogyasztónak. Az ötödik pont az értékesítői profil, hogy milyen az értékesítés a cégnél. Az utolsó pedig a webstratégiai elemzés, tehát, hogy igénybe veszi-e a cég internetes szolgáltatásokat. Ha Önnek is a Nexus reklámügynökségre van szüksége, kattintson!

Tovább a végére és komment. A pingelés letiltva.

Szólj hozzá