Székhelyszolgáltatás a lehető legegyszerűbben

Székhelyszolgáltatás Budapesten az elsők közt:

Cégünk az elsők közt volt a székhelyszolgáltatók közt,  amelyik a székhelyszolgáltatást bevezette,  így 1996 óta nagy gyakorlatot szereztünk benne.

Alapcsomagba tartozik:

  1. Levelek átvétele
  2. Küldemények átvétele
  3. Levelek és küldemények iktatása és továbbítása
  4. cégtábla a törvényi előírásoknak megfelelően
  5. irodai ügyelet munkaidőben
  6. további törvényi feltételek biztosítása

Kiegészítő csomag:  (virtuális iroda)

  1. Alkalmi tárgyaló (óradíjas megoldásban)
  2. fax-to-mail szolgáltatás egyedi telefax számmal
  3. Saját vezetékes telefonszám (átírányítással, vagy üzenetrögzítővel)
  4. Munkahely kisebb feladatok elvégzésére

Székhelyszolgáltatás szaktanácsadás kérhető a 06,20 92-59-363 -as telefonszámra elküldött sms-el. Az sms-be csak annyit kell beleírni, hogy “székhely”.  A lehető legrövidebb időn belül visszahívom.

Kinek ajánlom a székhelyszolgáltatást?

Olyan kezdő vállalkozásoknak,  amelyek induláskor nem tudják kifizetni a horribilis iroda bérleti díjat, mégis alkalmanként szeretnének elegáns tárgyalót használni ügyfeleik fogadására.  Akik, nem szeretnék (vagy még nem tudják) megfizetni az irodában ügyeletet teljesítő adminisztrátor munkabérét, és ennek adóvonzatait.

Olyan meglevő vállalkozásnak, amelyeknek a Budapesti székhely üzleti előnyt jelent.

Olyan vállalkozóknak, akik valamilyen okból (családi, albérlet stb.) nem tudják maguk megoldani, hogy saját székhelyük legyen.

Olyan vállalkozóknak, akik olyan tevékenységet folytatnak, ami nem helyhez kötött, de székhely a törvényi előírások miatt mégis kötelező.

A kommentelés és a trackback is letiltva.

Hozzászólások lezárva.