Hogyha a cégünk hírnevének emelésére vállalkozunk és olyan tevékenységbe kezdünk, amelyik cégünknek is kedvezőbb lehet, akkor válasszunk megfelelő, hogy úgy mondjam optimális reklámozási formát, amellyel biztos a siker. Lehetnek ezek akár a televíziós reklámok, hiszen a televíziót mindenki nézi, így elkerülhetetlen, hogy valaki ne lássa meg és esetleg ne keressen rá akár az interneten, akár egy újságban ne lássa meg. Ha pedig az interneten keresgélnek a cég után az már nagyon pozitív jel a cég számára, mivel ez azt jelenti, hogy felkeltette az érdeklődését valamennyi embernek a vállalkozás tevékenysége. A másik ilyen terjesztési forma lehet a szórólapterjesztéssz. Ez is egy optimális választás lehet, hiszen a szórólapokat mindenki megkapja, akár a postaládás terjesztés útján vagy az autó szélvédőjére téve vagy csak a kezünkbe, kezükbe nyomják az embereknek a szórólapterjesztés miatt felbérelt, fizetett munkatársak ezeknek a cégeknek. Valljuk be, hogy mindenki akarva akaratlanul megnézzük azt a szórólapot és ha arról van szó, akkor utána is nézünk a reklámozott cégnek.
Szórólapterjesztés, postaládás terjesztés.
Írva lett:2012 október 6
Tisztelt Ügyintéző!
A Duna International Könyvkiadó, ajánlatot kér szórólapterjesztésre,
Bp.-en és vidéken.
Az ajánlatot, külön- külön kérem.
Kérek referenciákat,
Kérem az ellenőrzés lehetőségét megadni szíveskedjenek.
A5, 16 oldal
ragasztó kötés
Köszönöm
Baráz Miklós
igazgató