Nexus reklám ügynökség

Nagy probléma szokott lenni egy cég életében, ha a kínált termékek, szolgáltatások, a cég profilja nem megfelelően van reklámozva, nincs túlságosan jó marketin mögötte, hisz ez az egyik legfontosabb, hogy a cég bekerüljön az emberek köztudatába. A Nexus reklám ügynökség segítségével azonban gyorsan túl lehetünk ezen a gondon, hisz létrehozott egy 4 devíziós rendszert, melynek második szintje az Integra, azaz létezik úgynevezett ügyfélpiramis, melyen a fogyasztók vannak besorolva. Nyilván a cél, hogy minden ügyfél a legmagasabb szinten legyen. A legalacsonyabban fekvő szinten azok vannak, akikkel meg kell ismertetnünk a terméket, szolgáltatásokat, mert még nem találkoztak vele. Ezután fel kell keltenünk az érdeklődésüket a kínálat iránt, majd pedig vágyat kell ébresztenünk bennük, hogy ki is próbálják azt. Ha pedig vásárlásra ösztönöztük őket, elérkeztünk a vásárlók, törzsvásárlók szintjére. A piramis csúcsán a „hírvivő vásárló” található, aki már a cég jó hírét is kelti, nem csupán fogyasztó. Ha Önt is érdekli a Nexus reklám ügynökség ezen piramisa, akkor vegye fel velük a kapcsolatot!

Tovább a végére és komment. A pingelés letiltva.

Szólj hozzá