A sikeresnek mondható kommunikáció célja

A kommunikáció egyre nagyobb szerepet kap a szövegírásban is. A segítségével üzenetet lehet átadni, olyan módon, hogy azt meg is értse az, aki felé érkezik a mondanivaló. A befogadónak meg is kell értenie az üzenetet, fel kell dolgoznia, valamint nem árt, ha valamilyen formában reagál is rá. A reakció lehet válaszkommunikáció, gondolkodás vagy egyéb cselekedet. A kommunikáció célja nem jelent egyet a marketing céllal.

A marketing azért fontos, hogy megismertesse a céget, tevékenységét, termékeit és a márkanevet. A kommunikáció segítségével közölni tudunk. Ebben az esetben nagyon fontos az, hogy a kommunikáció részletekbe menő, tájékoztató szerephez jusson. A feladó ilyenkor kijelentő mondatokat használ, írásban vagy beszédben. Érdemes belevonni érzelmeket, hangulatokat, így még nyomatékosabban lehet közölni a célt. A kommunikáció mindig megnyit egy beszélgetést, így a kapcsolatteremtő szerepe sem elengedhetetlen. A kommunikációt le is kell zárni, de nem szabad kihagyni a kapcsolatzáró, valamint kapcsolatfenntartó szerepét sem. Az üzenet közlése mellett a gyönyörködtetés, elgondolkodtatás is fontos.

Tovább a végére és komment. A pingelés letiltva.

Szólj hozzá