Egy közepes méretű vállalkozás irányítását már nem lehet excel táblák, vagy “kockás papír” alapján végezni. A folyamatok összefogásához szükség van egy integrált szoftverre, mely a logisztikai folyamatoktól, raktárkészleteken át egész a számlázásig és a könyvelés támogatásáig összefogja a cég működését. Napjainkban ez már nem lehet különösebben nagy elvárás, hisz számítógép minden iroda elengedhetetlen része. A megfelelő ügyviteli rendszer kiválasztása azonban komoly feladat, hisz vállalkozásunk jövőjét nagyban befolyásoló döntésről van szó. A SAP egy kiforrott, kész technológiát kínál, melyet világ szinten több millió felhasználó használ évtizedek óta. Többféle adatbázis rendszerre is telepíthető SAP előnye, hogy nyílt forráskódú, elterjedt rendszer, így a rendszer bevezetői nem kötődnek egy kicsiny fejlesztőgárdához. Szakemberek ezrei tudnak idehaza is a rendszerhez kiegészítő alkalmazásokat fejleszteni, vagy a szükséges beállításokon változtatni.
Az SAP moduláris felépítésének hála egyszerűbb folyamatokkal is elindulhat egy vállalkozásnál a szoftver funkcionalitása, majd az idő előrehaladtával és az igények bővülésével lehet újabb modulokat bekapcsolni. A kezdeti készletnyilvántartó rendszert könnyedén lehet bővíteni például raktárgazdálkodási modullal.
Vállalatirányítás SAP segítségével
Írva lett:2011 május 21